Tagasiside
Hea teenindus
« Soovitan kindlasti, väga professionaalne kasutajatugi!»


Profashion, Tallinn

Tingimused

1. Üldised põhimõtted

1.1. Käesolevad Ostutingimused kehtivad e-poe www.epood.kidasport.ee klientide (edaspidi Klient) ja e-poe omaniku Kida&Ko OÜ, registrikood 11256273, asukoht Haabersti 3  Tallinn(edaspidi Kidasport  ) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. 

1.2. Lisaks Ostutingimustele reguleerivad Kliendi ja Kidaspordi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused, valitsuse määrused, väljakujunenud head tavad ja terve mõistus.

1.3. Kui Ostutingimuste mõni punkt on vastuolus Eesti Vabariigi seadustega, siis lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest. 

1.4. Kidasport jätab endale õiguse käesolevaid Ostutingimusi muuta tulenevalt seadusandluse või ärikeskkonna muutumisest. Ostutingimuste muudatused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumisest e-poe interneti leheküljele http://epood.kidasport.ee/tingimused . Kui Klient esitas oma tellimuse enne Ostutingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses on ette nähtud teisiti.

1.5. Soovitame Ostutingimused tellimuse esitamise käigus välja printida. 

1.6. E-poes www.epood.kidasport.ee  tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud Ostutingimustega ja on nendega nõus. 

2. Kaupade hinnad

2.1. Kidaspordi e-poes müüdavate kaupade hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Kaupade hinnad ei sisalda kohaletoimetamise tasu. Kauba kohaletoimetamine tasu suurus sõltub kohaletoimetamise viisist, mille valib Klient

2.3. Kidasport jätab endale õiguse kaupade hindasid korrigeerida vastavalt sellele, kuidas muutuvad sisseostuhinnad.

2.4. Kui Klient esitas oma tellimuse enne kauba hinna muutmist, kehtib talle hind, mis on näidatud tellimuse kinnituses. 


3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Kliendi Ostukorv luuakse hetkel, kui ta on vajutanud toote lehel olevale nupule "Lisa ostukorvi".

3.2. Klient saab muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada.

3.3. Ostukorvis olevad tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele Klientidele.

3.4. Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamisviisi ning kontrollib, kas Saaja andmed on korrektsed.

3.5. Ostu-müügileping loetakse Kliendi ja Kidaspordi vahel sõlmituks, kui Klient on tellimuse esitamiseks vajutanud nupule Maksa.

3.6. Pärast Maksa nupule vajutamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.

3.7. Kui tellimuse kinnitus ei ole kohale jõudnud 1 tunni jooksul, palume ühendust võtta Kidaspordiga telefoni teel või e-maili kaudu.

3.8.Kidasport on isikuandmete vastutav töötleja, Kidasport edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

4. Tellitud kauba eest tasumine

4.1. Pärast ostu vormistamist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus/arve. 

4.2. Kui Klient ei tasunud pangalingiga ostu vormistamise käigus (näiteks valis "Arve E-mailile), leiab ta e-mailile saabunud tellimuse kinnituselt Kidaspordi pangarekvisiidid kauba eest tasumiseks. Sellisel juhul eeldab Kidasport, et Klient tasub kauba eest 3 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist. 

4.3. Kidasport on isikuandmete vastutav töötleja, Kidasport edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le

5. Kaupade kättetoimetamine

5.1. Pärast tellimuse eest tasumist toimetatakse kaup Kliendini 1-15 päeva jooksul. Kättetoimetamise kiirus on kaubagruppide lõikes erinev, soovitame enne ostu üle küsida klienditoe telefonilt 56 930 009 

5.2. Kliendil on võimalik valida nelja kohaletoimetamise viisi vahel:

5.2.1. Kulleriga koju või töö juurde (pakke- ja saatekulud 4,99 EUR).

5.2.2. SmartPost pakiautomaati (pakke- ja saatekulud 3,99 EUR) Paki maksimaalsed mõõdud 60 cm x 36 cm x 60 cm. Paki maksimaalne kaal 35 kg

5.2.3. Omniva pakiautomaati (pakke- ja saatekulud 3,99 EUR) Paki maksimaalsed mõõdud 39 cm x 38 cm x 64 cm. Paki maksimaalne kaal 30 kg

5.2.4. Eesti Posti postkontorisse (pakke- ja saatekulud 4,99 EUR). Paki maksimaalne pikkus 150 cm. Paki maksimaalne kaal 30 kg

5.3. Kaup on võimalik tasuta kätte saada Kidaspordi kauplusest aadressil Haabersti 3 Tallinn. 

5.4. Eelneva kokkuleppe korral saadame kaupa ka Cargobussiga. 

5.5. Klient kohustub valima tellitava kauba suurusega vastavuses oleva kättetoimetamise viisi.

6. Kauba tagastamine

6.1. Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kauba tagastamisest tuleb Kidasporti enne tagasi saatmist teavitada, kirjutades e-mailile info@kidasport.ee

6.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalsiltidega ja originaalpakendis. 

6.3. Tagastatav kaup peaks olema pakendatud kilekotti, karpi, pakkekilesse või mõnda teise sobivasse kaitsvasse pakendisse, mis välistaks kauba kadumise või hävinemise transpordi käigus. 

6.4. Kullerteenuse valinud kliendid peavad kauba tagastama meie kauplusesse aadressil Haabersti 3 Tallinn.

6.5. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastamise teate jõudmisest Kidaspordini. Tagastatav kaup peab olema jõudnud meieni enne raha tagastamist. 

6.6. Kui on näha ja ekspertiis tuvastab, et tagastatud toode on kasutatud või viga saanud ja see on põhjustatud Kliendi poolt, ei kuulu toote eest raha tagasi maksmisele ja Kidasport tagastab omakorda Kliendile toote.


7. Pretensiooni esitamise tähtaeg ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

7.2. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Raha tagastamist on võimalik nõuda juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu (VÕS, 11. peatükk, paragrahv 222, lg 1).

7.3. Defekti ilmnemisel peab Klient saatma e-kirja aadressile info@kidasport.ee järgneva infoga:

7.3.1. nimi ja kontaktandmed;
7.3.2. kaebuse esitamise kuupäev;
7.3.3. tellimise kuupäev, tellimuse number;
7.3.4. tootel ilmnenud defekt (võimalusel lisage ka fotod);
7.3.5. Kidaspordile esitatav nõue.

7.4. Kirjalik pretensioon peab olema saadetud pärast defekti ilmnemist hiljemalt 14 päeva jooksul. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Kidaspordilt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.

7.5. Kidasport ei vastuta:

7.5.1. Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
7.5.2. defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
7.5.3. toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Kidasport vastutab Kliendi ees Kidaspordi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. 

8.2. Klient vastutab Kidaspordi ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

8.4. Kidasport ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames. Kui toode ostetakse sünnipäevakingiks või mingil muul põhjusel on toote kättesaamisega väga kiire, palume sellest koheselt meile kirjutada pärast tellimuse esitamist. 

9. Muud tingimused

9.1. Kidasport kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. Kidasport ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele Omniva, SmartPost, Eesti Post kauba kohaletoimetamiseks. Isikuandmete kaitsmise eest vastutab Kida&Ko OÜ osanik Christian Adami. 

9.2. Käesolevate ostutingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui erimeelsusi ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaebuste komisjoni.

Kidaspordi kontaktandmed: telefon 56 930 009 , e-post info@kidasport.ee


Käesolevad Ostutingimused kehtivad alates 01.09.2016.a.

 

KidaSport @ 2020 | Turvalisuse tagab: veebikaitse.ee